Wednesday, February 22, 2012

Garnier BB Cream Review





 EN: Hello everyone....well I suppose you've heard a lot about the new cream that Garnier launched a few months ago. So Garnier was kind enough to send me  her new cream in two shades so I could try it and review it to you. Unfortunately the darkest shade was thrown away by my mon together with the box because she thought that the box was empty (if you have a mom that in order to clean up throws away your stuff because she thinks they are useless, then you know what I'm talking about). So let's begin....

ΕΛ: Γεια σε όλους....υποθέτω ότι έχετε ακούσει πολλά για την νέα κρέμα που δημιούργησε η  Garnier πριν λίγους μήνες. Η Garnier λοιπόν ήταν αρκετά ευγενική και μου έστειλε την καινούρια κρέμα της, σε δύο αποχρώσεις, έτσι ώστε να τη δοκιμάσω και να σας πω τη γνώμη μου. Δυστυχώς την πιο σκούρα απόχρωση την πέταξε η μαμά μου μαζί με το κουτί, γιατί νόμιζε ότι το κουτί ήταν άδειο (αν έχετε μια μαμά, η οποία για να καθαρίσει πετάει τα πράγματα σας επειδή πιστεύει ότι είναι άχρηστα, τότε καταλαβαίνετε τι εννοώ). Ας αρχίσουμε λοιπόν...





 EN: What it claims to do:
-Moisturizes skin
-Covers blemishes
-Gives you a healthy glow
-Evens out your skin tone
-SPF 15 protection
ΕΛ: Τι υποστηρίζει ότι κάνει:
-Ενυδατώνει 
-Καλύπτει τις κοκκινίλες
-Δίνει λάμψη υγείας
-Ομοιόμορφο αποτέλεσμα
-Αντηλιακή προστασία SPF 15







EN: My opinion: It feels so light on  my skin and it definately moisturizes it. It has a floral-fruity smell which I love. It also gives me a natural tint ,evens out and brightens my skin tone. Although I have an acne prone skin, it hasn't caused me any brake out and that's what I love most about this product!

ΕΛ: H άποψη μου: Την αισθάνομαι πολύ ελαφριά πάνω στο δέρμα μου και σίγουρα ενυδατώνει. Έχει μία λουλουδάτη-φρουτένια μυρωδιά που λατρεύω. Επίσης δίνει μια φυσική απόχρωση, φωτίζει και κάνει το δέρμα μου να φαίνεται πιο ομοιόμορφο. Αν και το δέρμα μου έχει τάση για ακμή, δεν μου προκάλεσε κάποια έξαρση και αυτό είναι αυτό που αγαπώ περισσότερο σε αυτό το προϊόν!



EN: About the coverage: It gives you a light coverage and BB creams are supposed to cover more than that,so I guess it covers like a tinted moisturizer but it's much more than a tinted moisturizer because not only it moisturizes and covers but also takes care of your skin!

ΕΛ: Σχετικά με την κάλυψη : Παρέχει ελαφριά κάλυψη και οι ΒΒ creams πρέπει να καλύπτουν περισσότερο , έτσι μπορούμε να πούμε ότι καλύπτει σαν μια ενυδατική με χρώμα αλλά είναι πολλά περισσότερα από ότι απλά μια ενυδατική με χρώμα καθώς όχι μόνο ενυδατώνει και καλύπτει αλλά φροντίζει και την επιδερμίδα!


 EN: Is this product suitable for my skin type? : Well I think that this product s suitable for all skin types and especially for dry ones. I have combination skin and sometimes i have to use powder because the finish is too dewy for my preferences, so I guess that those that have oily skin should always use powder on top. The days though that my skin feels dry the product itself is just fine.

ΕΛ: Είναι αυτό το προϊόν κατάλληλο για τον τύπο της επιδερμίδας μου; : Πιστεύω ότι αυτό το προϊόν είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και ειδικά για τους ξηρούς. Εγώ έχω μικτό δέρμα και μερικές φορές πρέπει να χρησιμοποιήσω και πούδρα από πάνω γιατί το αποτέλεσμα είναι αρκετά υγρό για τα γούστα μου, επομένως λοιπόν οι λιπαρές επιδερμίδες θα πρέπει πάντα να βάζουν πούδρα από πάνω. Τις μέρες όμως που το δέρμα μου με τραβάει το προϊόν και μόνο είναι μια χαρά.


EN: On the pictures above you can see my skin before and after the application. Did you notice that it also covered my dirk circles? I believe that the result is really good and that's why use it everyday since i got it and I'm definately gonna buy it again!

ΕΛ: Στις παραπάνω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε το δέρμα μου πριν και μετά την εφαρμογή της κρέμας. Παρατηρήσατε ότι κάλυψε και τους μαύρους κύκλους μου? Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, για αυτό άλλωστε την χρησιμοποιώ καθημερινά από τη στιγμή που έφτασε στα χεριά μου και σίγουρα θα την αγοράσω ξανά! 

6 comments:

  1. Φαίνεται πολύ καλό το αποτέλεσμα και για καθημερινή χρήση είναι ό,τι πρέπει από αυτά που διαβάζω, για να μη χρησιμοποιούμε τα βαριά make-up :-)

    Kisses

    ReplyDelete
  2. Τέλειο review!! Συμφωνώ με όλα, την έχω αγαπήσει κι εγώ, είναι απίστευτα βολική για καθε μέρα!

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραίο review!! Ήθελα να ακούσω και την γνώμη κάποιας κοπέλας με επιδερμίδα με τάση για ακμή γιατί με φόβιζε λίγο το συγκεκριμένο προϊόν!! :)

    ReplyDelete
  4. Το αποτελεσμα στο προσωπο σου ειναι πολυ ωραια, καλη και διακριτικη καλυψη.
    Θα το εχω υποψιν αυτο το προϊον.
    Ευχαριστουμε για το review.
    Miss Starshiny

    ReplyDelete
  5. Καταπληκτική κρέμα!!

    http://sistersbeaute.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. I've tried several foundations .Went to cosmetics and the lady said that BB cream would be good for my dry skin.I tried a sample and just love it.I bought it and this 60 year old woman loves the way her skin looks and feels.Ladies do get this product.It's light and comes in two colors.My skin is so soft and I finally have a glow to my face.I feel pretty!!! I don't have to use very much.I just LOVE it. Thank you GARNIER !!!

    ReplyDelete